Mancaruri cu legume, Retete de post

Cuscus cu legume

O reteta simpla, rapida, perfecta pentru zilele de post, cu multe legume si cuscus de la SanoVita. 

Cuscus-ul este o sursa importanta de potasiu, proteine si glucide, fiind recomandat intr-un stil de viata sanatos. Este inlocuitorul perfect pentru paste sau orez.

Cuscus-ul se gateste foarte repede, trebuie amestecat cu apa clocotita, lasat cateva minute si este gata.

Mai putina apa (o cana de apa la o cana de cuscus) face cuscus-ul uscat si este perfect pentru salate, iar mai multa apa (2 cani apa : o cana cuscus), il face moale si putin lipicios.

‼️Comanda pe www.sanovita.ro introducand codul promotional „laurakitchen” si primesti 15% reducere de fiecare data!‼️

INGREDIENTE:

MOD DE PREPARARE:

  1. Intr-o tigaie, se pun 2 linguri de ulei si se caleste ceapa, tocata marunt.
  2. Se adauga ardeiul (taiat bastonase), dovleceii (cubulete), apoi rosiile cherry (taiate in 2 sau 4).
  3. Separat, se pune apa la fiert cu o lingurita din amestecul de legume.
  4. Legumele se lasa pe foc in jur de 10min, acoperite cu un capac, amestecand din cand in cand. Se adauga cate o lingura de apa, sa nu se prinda de tigaie, sare si piper.
  5. Se adauga cuscus-ul si se mai lasa cateva minute pe foc, apoi se adauga apa fiarta si se amesteca 2-3 minute.
  6. Se stinge focul si se lasa acoperit cu un capac, in jur de 10min, apoi se poate servi.
  7. Patrunjelul se poate pune in preparat sau se pune in momentul servirii.
  8. Pofta buna!